עמוד:124

. 8 הק ִיפוּ יש תשוּבה א וֹ אין תשוּבה לפי השׂיחוֹת . א . איךְ קוֹראים לחתוּל של גל ? יש תשוּבה | אין תשוּבה ב . מתי החתוּל הלךְ לאיבּוּד ? יש תשוּבה | אין תשוּבה ג . בּן כּמה החתוּל ? יש תשוּבה | אין תשוּבה ד . למה לדנה אין חתוּל ? יש תשוּבה | אין תשוּבה ה . איפה דוֹד ירוֹן גר ? יש תשוּבה | אין תשוּבה ו . מי מצא את החתוּל ? יש תשוּבה | אין תשוּבה . 9 גל שלח הוֹדעה לכּיתה , והילדים עזרוּ ל וֹ לח פּ ֵ שׂ את החתוּל . כּתבוּ הוֹדעה ( בּעמוּד . ( 125 השתמשוּ בּמילים וגם בּאימוֹג ' ים . أ ر سل چ ال ر سالة من خلال الهاتف الخلي و ي وساعده الأولاد في البحث عن الهر . اكتب و ا ر سالة ( في الصفحة . ( 125 استخدم و ا الكلمات والرم و ز أيضا . • שם הקבוּצה - למי אתם שוֹלחים את ההוֹדעה . דוּגמאוֹת : • לכּיתה : כּיתה ד , 1 בּית ספר ... • לחברים מהחוּג : חברים מהג ' וּד וֹ , מחוּג בּלט • למש פּ ָ חה • מה אתם מבקשים ? דוּגמאוֹת : • לֹא הייתי בּבית הספר היוֹם - יש שיעוּרים ? • מתי יוֹצאים לטיוּל ? . 10 תנוּ לחברים שלכם לכתוֹב תגוּבוֹת להוֹדעה שלכם . اسمح و ا لزملائكم بكتابة ر دود على ر سالتكم .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר