עמוד:104

איפה השׁלט ? אתמוֹל רציתי לראוֹת טלוויזיה , ולֹא מצאתי את השלט . חיפּשׂתי בּכל מקוֹם : על השוּלחן , מתחת לשוּלחן , מתחת לס פּ ָ ה - ולֹא מצאתי . האחים שלי עזרוּ לי לח פּ ֵ שׂ בּכל הבּית . בּסוֹף האח הקטן שלי מצא את השלט בּמכוֹנית הקטנה של וֹ . שׂ ָמח ְת ִי מ ְאוֹד . לפני שתתחיל וּ לכתוֹב , חשב וּ : قبل أن تبدأوا الكتابة فكروا : • מה איבּדתי ? • איפה חיפּשׂתי ? • מי עזר לי ? • מצאתי א וֹ לֹא מצאתי ? • איךְ הרגשתי ( שׂמחתי , הייתי עצוּב / עצוּבה ) תוּכל וּ להיעזר בּהתחלוֹת של המשפּטים האלה בּסיפּוּר שׁלכם . بإمكانكم الاستعانة بهذه البدايات لقصصكم . • פּעם איבּדתי / לֹא מצאתי את ה .... • חיפּשׂתי את ה .... בּ .... וגם בּ .... .... • עזר / עזרה / לי לח פּ ֵ שׂ . • בּסוֹף לֹא מצאתי / מצאתי את ה .... בּ / ליד / על ה ... • שׂמחתי / הייתי עצוּב / עצוּבה . 7 גם אתם איבּדתם פּעם משהוּ ? קראוּ את הדוּגמה וכתבוּ גם אתם סיפּוּר קטן . هل أضعتم أنتم أيضا شيئا ما ذات مر ة ؟ اقرأوا المثال واكتب و ا، أنتم أيضا، قصة قصير ة . דוּגמה :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר