עמוד:192

תרגיל - 5 בתרגיל זה יש חזרה על מילים שנלמדו ביחידה זו ובכיתה ג . אפשר לבצע את התרגיל בשלוש רמות , לפי רמת התלמידים בכיתה : ברמה הבסיסית יוכלו התלמידים לסמן רק את המילה יוצאת הדופן . ברמה השנייה יסמנו התלמידים את המילה יוצאת הדופן ויוסיפו מילה שמתאימה לרשימה . ברמה הגבוהה יוסיפו התלמידים גם נימוק לכך שאותה מילה היא יוצאת דופן . ייתכן שלכמה מהתלמידים יחסרו מילים לנימוק , אך חשוב לעודד אותם לומר משפט שלם , על פי רמתם . למשל , בסעיף ד אפשר להגיד : " נמלה יוצאת דופן , כי היא לא כלי תחבורה , " אבל אפשר גם לומר : " נמלה לא נוסעת . "

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר