עמוד:189

פרק , 1 יחידה 2 תרגיל - 1 התרגיל מחזק את ההתאמה בין שם עצם לתואר ביחיד וברבים , בהמשך לנלמד בעמודים . 23 - 22 תרגיל - 2 בתרגיל יש חזרה על אוצר מילים . כדי לאתר את המילה יוצאת הדופן חייבים להבין את משמעות כל המילים . בכיתות מתקדמות אפשר לבקש מהתלמידים להסביר מדוע המילה יוצאת דופן , למשל : תמונה לא אוכלים . בסעיף ג יש אפשרות שיוצא הדופן הוא מפתח , כי הוא לא פרי , אבל ייתכן שיהיו תלמידים שיחשבו שבננה יוצאת דופן , כי היא נקבה ויתר המילים בזכר . חשוב לקבל תשובות שונות כדי לעודד את התלמידים לחשיבה שיש בה הכללה ויישום של החומר הנלמד .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר