עמוד:168

פעילות - 1 מטרת הפעילות היא הבנת הנקרא והיסק על סמך הנאמר בשיחה . התלמידים יכולים להיעזר גם באיור של שתי הילדות שמופיע לצד השיחה . אפשר לבקש מהתלמידים לכתוב שני משפטים נוספים על השיחה : משפט אחד נכון ומשפט אחד לא נכון , ולהקריא אותם בכיתה . פעילות - 2 הפעילות מתרגלת את מילות היחס המוכרות לתלמידים . כדאי לשוב ולהזכיר לתלמידים שמילת היחס " את " מופיעה לפני שם עצם מיודע , למשל לפני " התמונות " ולפני צירוף הסמיכות " בית הספר " . פעילות - 3 התלמידים מתאימים בין התמונות למשפטים . כדאי לתת לתלמידים להתמודד עם הפעילות בעצמם ורק אחר כך לשוחח על התמונות . לאחר הפעילות ניתן לבקש מהתלמידים לתאר את אחת התמונות ומשאר תלמידי הכיתה להצביע על התמונה הנכונה , לדוגמה : "בתמונה הזאת יש חמישה תלמידים ומורה " / " בתמונה הזאת יש רק ילד וילדה " .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר