עמוד:179

פעילות - 16 פעילות סיכום לשלושת חלקי היחידה שעסקו בבתי הספר המיוחדים בטבע . התלמידים עורכים השוואה בין שלושת בתי הספר עליהם למדו באמצעות מילוי טבלת השוואה . לאחר שהתלמידים משלימים את הטבלה כדאי לבקש מהם לומר משפטי השוואה באמצעות מילות הקישור " אבל " , " גם " ו - " רק " . לדוגמה : " בבית הספר ביער , בבית הספר הצף וגם בבית הספר במדבר לומדים מדעים " . / " רק לבית הספר הצף מגיעים בסירה " . פעילות - 17 הפעילות מזמנת כתיבת שיח מורחב . לפני תחילת הפעילות כדאי לשוחח במליאה או לעבור בין התלמידים ולשאול אותם על איזה בית ספר הם רוצים לכתוב . כמו כן כדאי לדבר עם התלמידים על הייחוד של בית הספר שלהם ולשאול מה הם היו רוצים לספר עליו . כדאי להזכיר לתלמידים להשתמש בתבניות הבעת הדעה שנלמדו - " אני חושב / ת ש ... " ו - " לדעתי ... " ולכתוב שאלות באמצעות כל מילות השאלה שכבר נלמדו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר