עמוד:162

פעילויות - 18 - 17 התלמידים מקשרים בין תמונות המעברים לבעלי חיים לבין הטקסט " למה כבישים מסוכנים לבעלי החיים ? " . כך הם חוזרים שוב לקרוא בטקסט ומפיקים מידע הן מטקסט כתוב והן מטקסט חזותי . פעילות 18 גם מאפשרת חזרה על אוצר המילים שהופיע בטקסט . מומלץ לשוחח עם התלמידים על מעברים וגשרים אקולוגיים בישראל ולשאול אותם אם הם מכירים אותם . העשרה למורה : גם בישראל קיימת מודעות לנושא ובשנים האחרונות נבנו כמה מעברים כאלה מעל כבישים ראשיים , לדוגמה : סמוך למחלף עין תות בכביש 6 ובשער הגיא מעל כביש . 1

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר