עמוד:157

פעילות - 6 מטרת הפעילות היא הבנת הנקרא באמצעות סידור נכון של רצף האירועים המתוארים בטקסט . לאחר סיום הפעילות כדאי לתת לתלמידים להקריא במליאה את המשפטים ברצף כדי לוודא שכולם הבינו את הסדר הנכון . פעילות - 7 תחילה מומלץ לדון בשאלה זו בזוגות או בקבוצות קטנות ורק לאחר מכן לכתוב את התשובה . אפשר גם לערוך משחק תפקידים קטן שבו תלמידים מציגים את תפקיד ההורים ואת תפקיד הילד , או לערוך דיון בכיתה : לבחור כמה תלמידים שיציגו טיעונים בעד חלוקת בלוני הליום , וכמה תלמידים שיציגו טיעונים נגדה . בסיום הצגת הטיעונים כדאי לערוך הצבעה ולבדוק איזו קבוצה שכנעה את הכיתה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר