עמוד:142

זמן משחק , דיבור ועוד מי ראה את החתול ? - לאחר קריאת השיחות אפשר לבקש מהתלמידים להגיד את כל מה שהם יודעים על החתול בעקבות השיחות והאיורים . התלמידים יכולים לפתוח את המשפטים במילים : " הוא ... " או " יש לו ... " אפשר להמחיש את הדרך שבה מצא גל את החתול שלו : מבקשים מהתלמידים לתאר במשפטים את ה " מסלול " של מציאת החתול , למשל : " גל שלח הודעה לקבוצה של הכיתה " / " דנה שלחה הודעה לקבוצה של החברות שלה " וכן הלאה . אפשרות אחרת היא לומר בקול את שמה של אחת הדמויות בשיחות , והתלמידים צריכים לספר מה ידוע עליה , למשל : על רוזאן יודעים שהיא בחוג ג ' ודו , ושהיא חברה של דנה . כמו כן אפשר לבקש מהתלמידים לספר על מקרים מיוחדים שקרו להם עם חיות המחמד שלהם או עם חיות מחמד של אחרים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר