עמוד:141

מי ראה את החתול ? - היחידה כוללת סדרה של שיחות טקסט שנשלחו בטלפון הנייד ( פעילויות . ( 7 - 5 דרך השיחות הללו מועבר סיפור על חתול שהלך לאיבוד . בשלב הראשון כדאי לקרוא עם התלמידים את כל השיחות יחד כדי שיתרשמו מהרצף שיוצר סיפור . לאחר מכן אפשר לחזור ולקרוא כל שיחה לחוד , להתעמק יותר בתוכן ולענות על השאלות . לאחר כל אחת מהשיחות יש שאלה של הבנת הנקרא , ולאחר השיחות כולן יש פעילות שנוגעת לאיתור מידע בכל שלוש השיחות יחד .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר