עמוד:116

פעילות - 14 התלמידים כותבים איך הם מגיעים ממקום למקום בעזרת הרכבת משפטים . תלמידים שמסוגלים לכך יכולים להרחיב את המבעים שלהם מעבר למשפטים המורכבים מתוך שלוש הרשימות המוצעות . דוגמאות : " אני נוסע לסבא וסבתא במכונית עם ההורים שלי " ; " אני ואח שלי נוסעים יחד באוטובוס לחוג כדורגל " . כדאי לקיים סבב בכיתה שבו כל תלמיד יאמר משפט בקול . מדי פעם אפשר לשאול את התלמיד שאלה על מה שסיפר או לשאול את התלמיד שיושב לצידו על מה שחברו סיפר , למשל : " איך הוא מגיע לבית הספר ? " / " לאן היא רוכבת על האופניים ? " ועוד . פעילות כזאת גורמת לתלמידים להאזין לדברי חבריהם ומתרגלת שוב את מילות השאלה שנלמדו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר