עמוד:91

בתיאור התמונה חשוב להקפיד שהתלמידים יאמרו משפטים שלמים . לשם כך כדאי להיעזר בתבנית אחת קבועה " אני רואה בתמונה ילד / עץ / פרח " או "יש בתמונה ילדה / כלב / אוטובוס " , ולהעשיר את התיאור באמצעות שאלות מתווכות , כמו : באיזה צבע המכונית ? / מה יש בגינה ? וכדומה . מומלץ לתרגל בעזרת התמונה גם את התבנית " את ה ... " שנלמדה בפרק הקודם . למשל , פונים אל התלמידים בשאלה : " כולם רואים את הציפורים ? " אפשר לעסוק בתמונה גם בדרך של משחק : מציינים משהו בתמונה ורואים מי הראשונים שמוצאים אותו , לדוגמה : " אני רואה פרח אדום . אתם רואים את הפרח האדום ? " / " אני רואה משהו בצבע חום . אתם רואים משהו חום ? " וכדומה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר