עמוד:58

פעילות - 2 התלמידים יכולים להעתיק מהטקסט מחשבות של ליאן או לנסח אותן בעצמם ולהציע להן פרשנויות משל עצמם , כמו : " אין לי חברות בבית הספר " , " אני לא אוהבת ללכת לבית ספר חדש " ועוד . חשוב מאוד לקבל מגוון של תשובות כדי להמחיש שבראשה של ליאן מתרוצצות מחשבות רבות . פעילות - 3 הפעילות מתמקדת בדרכי הגעה לבית הספר בהקשר של עם מי הולכים , תוך שימוש ב " לבד" לעומת " עם ... " . בפרק 3 ביחידה " ) 2 יוצאים מהשכונה " ) מרחיבים את נושא דרכי ההגעה בהקשר של איך מגיעים ? – באוטובוס , במכונית וכדומה . חשוב להדגיש בפני התלמידים את ההבדל בין " הולך " ל " נוסע" בעברית , מפני שבערבית משתמשים בשפה המדוברת באותה המילה , למשל "ראיח ( ' הולך ' ) לתל אביב " לצד "ראיח ( ' נוסע ' ) לבית הספר " .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר