עמוד:30

זמן משחק , דיבור ועוד מי אני ? המורים מתארים את אחת הדמויות או את אחד החפצים בתמונה , והתלמידים מנחשים מהי הדמות או מהו החפץ בתמונה ומצביעים עליהם . לדוגמה : " אני לובשת חולצה אדומה . אני עומדת ליד הלוח " = המורה יסמין / " אני בצבע כתום ואני על השולחן" = התיק של רימאס ועוד . לאחר מכן ניתן לבקש מהתלמידים לתאר חפצים ודמויות בתמונה , ושאר התלמידים בכיתה צריכים לנחש מה הם . ניתן לקיים פעילות זו גם בהקרנת עמודים 10 - 9 על הלוח , ובכל פעם שהתלמידים מנחשים את הדמות או את החפץ המתואר , מקיפים אותו בעיגול . דומה או לא דומה ? ניתן לקיים את הפעילות בזוגות או במליאה . התלמידים צריכים למצוא את כל הדברים שדומים בין הכיתה של דויד לכיתה של רימאס ולומר אותם בקול . לשם כך כדאי להשתמש בתבנית הזאת : בכיתה של דויד יש , וגם בכיתה של רימאס יש . ( לדוגמה : בכיתה של דויד יש לוח , וגם בכיתה של רימאס יש לוח / בכיתה של דויד יש מחברות על השולחן , וגם בכיתה של רימאס יש מחברות על השולחן ) .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר