עמוד:10

פריסת הספר יחידות , טקסטים , סוגות וביצועי הבנה שם היחידה השפות שלנו שפות אחיות תוכן תמונה פותחת תמונת " זום - אין" לומדים ערבית ועברית " אורחים לקיץ " / נעמי שמר גר ב ... בא מ ... מילים חדשות שלמדנו תמונת " זום - אין" שפות אחיות איך קוראים לי ? מילים דומות בערבית ובעברית – וגם באנגלית ! אתם זוכרים ? זכר ונקבה בעברית מילים חדשות שלמדנו הסוגה ועולם השיח טקסט חזותי – תקשורת המונים טקסט חזותי – תקשורת המונים מונולוגים – תקשורת בין - אישית שיר – ספרות עיוני מילון – עיוני טקסט חזותי – תקשורת המונים קטע מידע – עיוני עיוני עלילון ( קומיקס ) – ספרות תרגילים - עיוני מילון – עיוני ידע לשוני פרק : 1 לומדים שפות - מילות היחס " ב " , " מ" - חזרה על סיומות של שמות עצם בנקבה ובזכר והתאמה בין שם עצם לתואר - עברית וערבית – שפות אחיות - מילים דומות בעברית , בערבית ובאנגלית ביצועי הבנה . 1 התלמידים יעסקו בחוויה חוצת תרבויות של לימוד שפה שניה אגב חשיפה לשני מונולוגים של ילדים ובתוך כך יהיו מסוגלים לקרוא ולהבין את הטקסטים . . 2 התלמידים ייחשפו לנושא של רב - לשוניות ומגוון תרבותי באופן חווייתי באמצעות קריאת שיר . . 3 התלמידים יאתרו מידע בשיר . . 4 התלמידים ישתמשו נכון במילות היחס ב , מ בהקשר של מקום . . 1 התלמידים יהיו מודעים לעובדה כי עברית וערבית הן שפות אחיות , וכי לפעמים יש מילים דומות בעברית , בערבית ובאנגלית . . 2 התלמידים יזהו מילים אחיות ויתאימו ביניהן . . 3 התלמידים יזהו את מין שם העצם ויתאימו לו תואר בנטייה הנכונה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר