עמוד:16

שם היחידה איפה המפתח ? תוכן תמונת " זום - אין" איפה המפתח ? אני הלכתי איפה השלט ? איפה המפתח ? המשך לא שכחתי הלכתי , הלכת , הלכת מתי זה קרה ? ביטויי זמן בעבר " השכן המוזר " – חלק 4 ( סיפור בהמשכים ) מילים חדשות שלמדנו הסוגה ועולם השיח טקסט חזותי – תקשורת המונים שיחת טלפון – תקשורת בין - אישית תרגילים - עיוני סיפור אישי – תקשורת בין - אישית שיחת טלפון – תקשורת בין - אישית עלילון ( קומיקס ) – ספרות תרגילים - עיוני תרגילים - עיוני סיפור – ספרות מילון – עיוני ידע לשוני - פעלים בזמן עבר , גוף ראשון ושני , יחיד / ה - ביטויי זמן בעבר , כמו : פעם , בשבוע שעבר , לפני חודש ביצועי הבנה . 1 התלמידים יהיו מסוגלים לקרוא ולהבין שיחות בין אימא לבתה בנושא של מפתח שאבד . . 2 התלמידים יהיו מסוגלים להבין את פירושן של שלוש מילים מהותיות בשיחה תוך הסתייעות בהקשר . . 3 התלמידים יהיו מסוגלים להסיק לגבי התבנית של פעלים בזמן עבר בגוף ראשון ושני יחיד / ה . . 4 התלמידים יהיו מסוגלים לבחור בפעלים בגוף המתאים כדי להשלים משפטים . . 5 התלמידים יהיו מסוגלים לשחזר אירוע מעברם ולחבר סיפור קצר בכתב בעזרת מחוון בנוגע למשהו שהם איבדו . . 6 התלמידים יקראו קומיקס העוסק בילד ששכח שיש לו חוג ויאתרו בו פעלים . . 7 התלמידים יהיו מסוגלים לכתוב מה הם עשו אתמול אחר הצוהריים . . 8 התלמידים יהיו מסוגלים להמיר משפטים הכתובים בגוף ראשון למשפטים בגוף שלישי . . 9 התלמידים יהיו מסוגלים לספר לחברים מה הם עשו בזמן כלשהו בהתייחס לביטויי זמן נתונים בעבר . . 10 התלמידים יקראו ויבינו סיפור בהמשכים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר