עמוד:14

שם היחידה ליד הבית תוכן תמונה פותחת תמונת " זום - אין" " השכן המוזר " – חלק 1 ( סיפור בהמשכים ) מה יש בשכונה ? " את " לפני שמות מה רואים מהחלון ? " אני אוהב את השכונה " / מאשה קלו אתם זוכרים ? זכר ונקבה ברבים אני אוהב / אוהבת את השכונה ה " שכן המוזר " – חלק 2 ( סיפור בהמשכים ) מילים חדשות שלמדנו הסוגה ועולם השיח טקסט חזותי – תקשורת המונים טקסט חזותי – תקשורת המונים סיפור – ספרות תרגילים - עיוני תרגילים - עיוני מונולוגים – תקשורת בין - אישית שיר – ספרות תרגילים - עיוני תרגילים - עיוני סיפור – ספרות מילון – עיוני ידע לשוני פרק : 3 החיים בשכונה - חזרה על משפחות מילים - חזרה בנושא יחיד - רבים בזכר ובנקבה - חזרה על מילת היחס " את " לפני הא הידיעה - מילת היחס " את " לפני שמות פרטיים , שמות מקומות ולפני המילים " אבא " , " אימא " , " סבא" ו " סבתא" - חריזה ביצועי הבנה . 1 התלמידים יקראו ויבינו סיפור בהמשכים . . 2 התלמידים יהיו מסוגלים לאתר בתמונה מה יש ומה אין בה על פי רשימת מילים נתונה . . 3 התלמידים יהיו מסוגלים להתייחס בכתב לשכונה שלהם . . 4 התלמידים יהיו מסוגלים לתאר בכתב מה הם רואים מחלון ביתם . . 5 התלמידים יהיו מסוגלים להשתמש נכון במילת היחס " את " לפני שמות ולהחליט מתי מילת היחס " את" הכרחית ומתי לא . . 6 התלמידים יהיו מסוגלים לקרוא ולהבין שישה מונולוגים של ילדים אשר מתארים מה הם רואים מחלון ביתם ; כמו כן הם יצטרכו למצוא נקודות דמיון ושוני בין הילדים . . 7 התלמידים יהיו מסוגלים לקרוא ולהבין שיר בנושא השכונה . . 8 התלמידים יהיו מסוגלים לזהות מילים מתחרזות בשיר . . 9 התלמידים יהיו מסוגלים לכתוב מה הם אוהבים בשכונה שלהם ומה הם לא אוהבים בה , כאשר השיר משמש להם דגם לכתיבה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר