עמוד:13

שם היחידה מה לומדים היום ? ׳ לומדים ביחד תוכן תמונת " זום - אין" מה הם לומדים ? הבנת הנשמע את ה ... בונים ספסלים – תמונות " ההתחלה החדשה של ליאן " – חלק 3 ( סיפור בהמשכים ) מילים חדשות שלמדנו תמונת " זום - אין" קטע פתיחה חיים משותפים בלון - בלונים , חלון - חלונות כיתה - כיתות , ביצה - ביצים מפגשים של תלמידים " ההתחלה החדשה של ליאן " – חלק 4 ( סיפור בהמשכים ) מילים חדשות שלמדנו הסוגה ועולם השיח טקסט חזותי – תקשורת המונים שיחות – תקשורת בין - אישית תרגילים - עיוני טקסט חזותי – תקשורת המונים סיפור – ספרות מילון – עיוני טקסט חזותי – תקשורת המונים קטע מידע – עיוני קטע מידע – עיוני תרגילים - עיוני תרגילים - עיוני טקסט חזותי – תקשורת המונים סיפור – ספרות מילון – עיוני ידע לשוני - חזרה על משפחות מילים - מילת היחס " את " לפני הא הידיעה - סיומות שמות עצם ברבים בזכר ובנקבה - חזרה על התאמה בין שם עצם לשם תואר - חזרה על אוצר מילים הקשור לכיתה ביצועי הבנה . 1 התלמידים יהיו מסוגלים להבין שיחות קצרות הקשורות ללמידה במצבים לא - פורמליים ויפיקו מהם מידע . . 2 התלמידים יהיו מסוגלים לכתוב על עצמם מה , איפה וממי הם לומדים בתוך תבניות נתונות של משפטים . . 3 התלמידים יהיו מסוגלים להשתמש נכון במילת היחס " את" לפני הא הידיעה ולהחליט מתי " את ה ... " הכרחי ומתי לא . . 4 התלמידים יהיו מסוגלים לתאר בעל - פה מה הם רואים ומה הם שומעים בתוך הכיתה ומחוץ לה . . 5 התלמידים יהיו מסוגלים להתאים בין משפטים לתמונות . . 6 התלמידים יהיו מסוגלים לספר בכתב על פעילות שנעשית עם ההורים בבית הספר או על פעילות שהם רוצים לעשות איתם . . 7 התלמידים יקראו ויבינו סיפור בהמשכים . . 1 התלמידים יהיו מסוגלים לקרוא ולהבין קטע מידע העוסק בפרויקט המפגיש בין תלמידים יהודים לתלמידים ערבים ברמלה . . 2 התלמידים יהיו מסוגלים להטות שמות עצם ותארים מיחיד לרבים . . 3 התלמידים יהיו מסוגלים לתאר בעל - פה מה יש בכיתה תוך התאמת שם עצם לשם תואר ותוך המרה נכונה ללשון רבים . . 4 התלמידים יהיו מסוגלים לתאר תמונות ממפגשים של תלמידים מבתי ספר יהודיים וערביים . . 5 התלמידים יהיו מסוגלים לחבר שאלות בכתב לקראת מפגש עם ילדים יהודים תוך שימוש במגוון של מילות שאלה . . 6 התלמידים יהיו מסוגלים לספר על עצמם בכתב ( לצורכי היכרות ) . . 7 התלמידים יקראו ויבינו סיפור בהמשכים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר