עמוד:12

שם היחידה יום בבית הספר תוכן תמונה פותחת תמונת " זום - אין" " ההתחלה החדשה של ליאן " – חלק 1 ( סיפור בהמשכים ) בהפסקה בשיעור חשבון מילות השאלה " איזה " , " מתי " , " כמה" מבחן באנגלית - הבנת הנשמע אתם זוכרים ? אוהב , רוצה , יכול + שם פועל " ההתחלה החדשה של ליאן " – חלק 2 ( סיפור בהמשכים ) מילים חדשות שלמדנו הסוגה ועולם השיח טקסט חזותי – תקשורת המונים טקסט חזותי – תקשורת המונים סיפור – ספרות שיחה – תקשורת בין - אישית שיחה – תקשורת בין - אישית תרגילים - עיוני שיחה – תקשורת בין - אישית תרגילים - עיוני סיפור – ספרות מילון – עיוני ידע לשוני פרק : 2 לומדים בכל מקום - התאמה בין פועל לשם הפועל - " לבד " לעומת " עם" - מילות השאלה " איזה " , " מתי " ו " כמה" - חזרה על מילות השאלה " מי " , " מה " , " איפה " ו " למה" - זיהוי מילות שאלה במשפט - פיסוק בעזרת סימן שאלה ונקודה בסוף משפט - חזרה על אוהב / רוצה / יכול + שם הפועל ביצועי הבנה . 1 התלמידים יקראו ויבינו סיפור בהמשכים . . 2 התלמידים יהיו מסוגלים לקרוא ולהבין דיאלוגים העוסקים במצבים מוכרים מחיי בית הספר וכן להזדהות עם רגשות הדמויות . . 3 התלמידים יהיו מסוגלים להשלים משפטים בעקבות קריאת סיפור . . 4 התלמידים יהיו מסוגלים להציג את הדיאלוגים בתפקידים עם שינוי פרטים ובלעדיו . . 5 התלמידים יהיו מסוגלים לזהות את מילת השאלה במשפט ולהשתמש נכון בסימני פיסוק ( סימן שאלה ונקודה ) . . 6 התלמידים יהיו מסוגלים להבחין בשמיעה בין משפטי שאלה להיגדים רגילים . . 7 התלמידים יתאימו בין פעלים מאותה משפחת מילים ( פעלים בהווה ושמות פועל ) . . 8 התלמידים יהיו מסוגלים לחבר משפטים על עצמם בנוגע למה שהם אוהבים לעשות ולמה שהם לא אוהבים לעשות . . 9 התלמידים יהיו מסוגלים ליצור בכתב משפטים תקינים מבחינה לשונית ומבחינה סמנטית מתוך מילים נתונות תוך שימוש בתבנית אוהב / רוצה / יכול + שם פועל .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר