עמוד:112

ג ריצוף עם המורה . 1 עידן רצה לרצף חדרון מלבני בשמונה אריחים דו צדדיים שצורתם משולש ישר זווית . הוא הציע לרצף כך : דיון מה סכום הזוויות סביב הקודקוד שבמרכז החדר ? א . כיצד עוד אפשר לרצף את החדר בשמונת האריחים ? הציעו לעידן הצעות נוספות : השתמשו במשולשים לריצוף שבחוברת האביזרים ( עמוד 23 ) ותכננו בעזרתם ריצופים שונים של החדר . אפשר להשתמש בשני הצדדים של כל האריח . סמנו את ההצעות שלכם כאן : ההצעה של עידן הצעה 1 הצעה 2 הצעה 3 ב . בכל הצעה חשבו את סכום הזוויות סביב הקודקוד שבמרכז החדר . כדי לחשב את הסכום היעזרו בזוויות הכתובות על המשולש המסורטט למעלה . דיון מה משותף לסכום הזוויות סביב הקודקוד בכל ההצעות ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר