עמוד:68

. 3 קחו שני משולשים כאלה מחוברת האביזרים ( עמוד 3 ) ובנו משניהם מרובעים לפי המבוקש בכל סעיף . סרטטו אותם או הדביקו . א . בלי להפוך את המשולשים , בנו כמה שיותר מרובעים שונים בצבע ורוד . ב . הפכו את אחד המשולשים ובנו כמה שיותר מרובעים שונים כך שכל מרובע יהיה בשני צבעים : ורוד ואפור . דיון כמה מרובעים שונים הצלחתם לבנות בסעיף א ? כמה מרובעים שונים הצלחתם לבנות בסעיף ב ? מה משותף לכולם ? מדוע כשמשתמשים בשני הצדדים של המשולש מתקבלים דווקא מרובעים מסוג זה ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר