עמוד:10

ב . יערה חילקה כל חמישית ל 4 חלקים שווים , כך : > איזה שבר נוסף על מתאים לציור לפי החלוקה של יערה ? > השלימו : הרחבתי את השבר 2 5 בגורם ההרחבה . יערה ג . היעזרו בסרגל , חלקו כל חמישית ל 2 חלקים שווים , מצאו שבר נוסף המתאים לחלוקה שלכם והשלימו . דיון כיצד חילקתם כל חמישית ל - 2 חלקים שווים ? האם כל התלמידים חילקו באותה דרך ? האם יש דרכים נוספות לחלק ? ד . היעזרו בסעיפים הקודמים והקיפו 3 שברים השווים ל . דיון האם השברים שהקפתם שווים זה לזה ? הסבירו . הרחבתם את השבר 2 5 בגורם ההרחבה . 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר