עמוד:17

המשך הפעילות : בקשו מהתלמידים להדביק את הלב הקרוע ללב שלם מחדש . המשיכו את הדיון תוך התייחסות ללב המתוקן , שגם עליו ניתן לראות את הקרעים המאוחים . א . האם לדעתכם לב שבור יכול לחזור ולהיות שלם כמו קודם ? הדגישו את הרעיון : קשה לאחות את חלקיו של לב שבור , כי מילים מעליבות אינן נשכחות בקלות , ואחרי שהן נאמרות קשה מאוד להירפא מהן . ב . איך אתם חושבים ששי ירגיש עכשיו , אחרי כל דברי העידוד שלכם ? סיכום הפעילות סכמו : ראינו היום שמילים יכולות לפגוע בנו מאוד . שאלו את התלמידים : א . איך הרגשתם כשקראנו את הסיפור ? ב . מה אפשר ללמוד מהסיפור הזה ? ג . האם אתם רוצים לשתף ולספר על מה אתם חושבים או מרגישים עכשיו ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר