עמוד:5

א . מצבים ותרגילים של חלוק עם שארית ע ֲב וֹ דה כּתּ תית מחלקים שוה בשוה כמה שיותר אגוזים . כמה אגוזים יהיו בכל צלחת ? כמה אגוזים ישא ֲרו ? משתמשים בכרטיסי האגוזים שבמארז האבזרים ובצלחות חד פעמיות . א . כל קבוצה מקבלת 15 אגוזים ומשערת אם אפשר לחלק אותם שוה בשוה ל 4 צלחות , כך שיהיו כמה שיותר אגוזים בכל צלחת , בלי שארית . בודקים ומתעדים : • האם הצלחנו לחלק שוה בשוה את כל האגוזים ? אם כן , כמה אגוזים יש בכל צלחת ? • אם לא , כמה אגוזים יש בכל צלחת ? כמה אגוזים נשארו ? ב . חוזרים על הפעילות עם מספר שונה של צלחות : 6 , 3 , 2 ו . 10 טבלה לתיעוד הפעילות - במדריך למורה . בפעילויות 1 ו - , 2 כמו בפעילות הכיתתית , הכוונה היא לשים כמה שיותר אגוזים בכל צלחת , כך שבכל הצלחות יהיה מספר שווה של אגוזים , ובצד - את האגוזים שנשארו . . 1 מנסים לחלק 21 אגוזים שוה בשוה לצלחות . כמה אגוזים יהיו בכל צלחת ? כמה ישארו ? השלימו . א מספר האגוזים : 21 אגוזים אגוזים אגוזים אגוזים אגוזים אגוזים ש נש ארו ב מספר האגוזים : 21 אגוזים אגוזים אגוזים אגוזים ש נש ארו

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר