עמוד:46

ההופעה : הכינו אותם ליום הצגת התוצר . עבדו עם חברי הצוות על ההופעה הפרונטאלית שלהם - על רצף הדיבור , על חלוקת הצגת התוצר ביניהם . ציינו גם את הלבוש . שלחו אותם להתאמן . רצוי ומומלץ לתחום כל מיזם לשלוש דקות של הצגה פרונטאלית . ההצגה : לאחר ההופעה של התלמידים אפשר לעשות הפנינג ובו כל צוות יכול להסביר בהרחבה , מאחורי דוכן , על המיזם שלו , בנוכחות ההורים ואנשי הקהילה שיגיעו . כך יקבלו התלמידים משוב נוסף , נעים ואדיב מצד הקהל . סביר להניח שהתלמידים יהיו מוכנים לשאלות שונות של הקהל , בשל התמודדות מוקדמת עם שאלות שהועלו במהלך המיזם מצד חבריהם . צוות תרבות ישראל במטח ישמח לקבל מכם , המורים , הזמנות לימי הצגת התוצרים . נשמח גם להעלות את התוצרים לאתר תרבות . il ולהציג את התהליך ואת התוצר לבתי ספר נוספים . הערכה : אנחנו והתלמידים רגילים שכל תהליך לימודי בבית הספר מקבל הערכה וציון . בעמ ' 189 בספר מוצע תהליך הערכה לבחינת ההצלחה של המיזם המבוסס על עיקרי השיטה . המדדים להערכה נקראים ימ " ה : ידע , מיומנויות והרגלים וכדאי שמלבד הערכתם , תתווסף גם הערכת צוותים ממיזמים שונים . בהצלחה !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר