עמוד:60

אפשר לתת לתלמידים אתגר בקבוצות או לכל הכיתה : למצוא את המצולעים המתאימים לכמה שיותר כרטיסים בזמן נתון ( למשל 10 דקות ) . כדאי להשתמש בכמה דפי מצולעים , וכך אפשר לסמן את המצולעים המתאימים לכל כרטיס על דף מצולעים אחר ולהצמיד את הכרטיס המתאים לכל דף במהדק . בסוף אפשר לעבור יחד ולראות שהמצולעים המסומנים על כל דף מצולעים אכן מתאימים למה שכתוב על הכרטיס המוצמד אליו . אפשר לערוך תחרות בין קבוצות : בכל פעם על קבוצה אחרת למצוא מצולעים לפי כרטיס אחד בפרק זמן של שתי דקות . אם הם מצליחים הם זוכים בנקודה , ואם לא – התור עובר לקבוצה הבאה . בדקו את עצמכם עמודים 68 - 67 בחלק הזה חוזרים על החומר שנלמד בפרק , והוא משמש לבדיקה עצמית של התלמידים . פעילויות 1 ו - 2 עוסקות באלכסונים , פעילות 3 עוסקת במיון משולשים , ופעילויות 4 ו - 5 עוסקות בתכונות של מרובעים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר