עמוד:290

תרגיל 3 . 1 לפניכם נתונים שנאספו לכבוד יום המשפחה 2015 ובהם מודגשים מספרים . בחרו את הצורה הנכונה של שם המספר . . 1 בסוף שנת 2014 [ אלפיים וארבע עשרה / אלפיים וארבע עשר ] חיו בישראל 2 , 740 , 000 [ שני מיליון שבע מאות וארבעים אלף / שתי מיליון שבע מאות וארבעים אלף / שני מיליון שבעה מאות וארבעים אלף / שתי מיליון שבעה מאות וארבעים אלף ] ילדים , שהם 33 [ שלושים ו שׁ ל וֹשׁ / שלושים ושל וֹשׁ ה / שלושים וּשׁ ל וֹשׁ / שלושים וּשׁ ל וֹשׁ ה ] אחוזים מאוכלוסיית המדינה . . 2 שיעור הזכאים לתעודת בגרות ( מבין הניגשים לבחינות ) היה בתשע " ד 73 [ שבעים ושלושה / שבעים ושלוש ] אחוזים . . 3 ככל שמספר שנות הלימוד של האם עולה , כך עולים סיכויי בנה לזכות בתעודת בגרות . שיעור הזכאות של הניגשים לבחינות הבגרות שלאמם השכלה של 16 [ שש עשרה / שישה עשר ] שנות לימוד ומעלה היה גבוה משיעור הזכאות לתעודת בגרות של תלמידים שלאמם השכלה של פחות מ - 8 [ שמונה / שמונה ] שנות לימוד . . 2 הטו את מילות היחס המופיעות בסוגריים . . 1 לרגל יום המשפחה פנתה יו " ר נעמ " ת אל חברי הכנסת : " אני מבקשת [ מן ] לפעול להשוואת השכר בין גברים לבין נשים " . . 2 מחקרים אלה , [ בלעדי ] לא היינו יודעים שיש אפליה בין גברים לבין נשים בעבודה . . 3 שיעור הזכאות לתעודת בגרות בקרב תלמידים מאזור הדרום עלה בשנים האחרונות , משום ש [ אצל ] הונהגה שיטת לימוד חדשנית . . 4 בשנת תשע " ה למדו שבעה בני נוער בני 12 לקראת התואר הראשון באוניברסיטה הפתוחה . [ אחרי ] צועדים גם בני 14 עם מספר נכבד , לכל הדעות , של 143 סטודנטים . . 5 כ - % 90 מן המשפחות במושבים גרות ביחידת דיור בלי משפחה נוספת הגרה [ עם ] .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר