עמוד:279

. 2 כתבו קטע קצר ובו ציינו כמה שעות שינה אתם ישנים בכל לילה ( בממוצע ) , וכמה שעות ( בממוצע ) אתם ישנים בסוף השבוע או בחופשים . כתבו את המספרים במילים . תרגיל 5 לפניכם הנחיות לרצים מתחילים . קראו אותן וכתבו את המספרים במילים . ריצה עשויה לגרום לרצים להרגיש טוב יותר פיזית ונפשית . כמו כן , ריצה היא פעילות אירובית מצוינת , שעשויה לשפר את סבולת הריאה ולשמור על בריאות תקינה . על מה חשוב להקפיד לפני שמתחילים לרוץ ? . 1 שיהיה לכם כוח רצון . אם אינכם רוצים לרוץ , אל תכריחו את עצמכם . . 2 התחילו לרוץ בקצב סביר במשך 10 עד 15 דקות 3 פעמים בשבוע . אם ב - 3 הפעמים תחושו תשישות או עייפות , עברו להליכה מהירה . . 3 התחילו בריצה למרחקים קצרים , אל תרוצו 5 ק " מ בחודש הראשון . התחילו ב - 2 עד 3 ק " מ והעלו את המרחק לאט לאט . . 4 הגדילו את מרחק הריצה פי 2 בכל חודש . חשוב לציין שאם יש לכם בעיה רפואית מסוימת , דברו עם הרופא לפני שאתם מתחילים בפעילות . חשוב לוודא שהריצה תשפר את בריאותכם ולא תפגע בה . לאחר הריצה : מתחו את שרירי הרגליים : 4 מתיחות לכל רגל . לאחר מכן שכבו על הגב , כש - 2 הרגליים מוטות ימינה ושמאלה לסירוגין . שכבו ברגליים כפופות . הצמידו את 2 הברכיים , שחררו מעט והמשיכו בכפיפות מצד אל צד כ - 15 פעמים . נשמו 3 נשימות עמוקות והתרוממו לעמידה זקופה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר