עמוד:273

. 4 תרגלתי עם חברים בעזרת התרגילים הרבים שבסביבה הדיגיטלית . . 5 תחילה אני מתרגל לבד , ולאחר מכן אני מתרגל עם חברים . . 6 לאחר שאני קורא שוב את ההסברים , אני מתחיל לתרגל את הנושאים השונים . . 7 חברי נוהג ללמוד רק ביום שלפני הבחינה , ואילו אני משתדל לתרגל עד הרגע האחרון . . 8 בבוקר הבחינה אני מקפיד לאכול ארוחת בוקר מזינה . . 2 העתיקו מהמשפטים שלעיל : א . מילת קישור שמציינת עימות . ב . שתי מילות קישור שמציינות זמן . ג . ארבעה נשואים מורחבים . תרגיל 4 לפניכם קטע קצר העוסק בחשיבות הקריאה . קראו אותו וענו על השאלות שאחריו . ( 1 ) כאשר אנו קוראים , אנו מפעילים את הדמיון . ( 2 ) בניגוד לצפייה בסרט הדמיון שלנו פועל כל הזמן בעת הקריאה . ( 3 ) אנו מדמיינים איך נראות הדמויות הראשיות . ( 4 ) הספר מעביר את הקורא למקומות אחרים , ובעזרתו הוא עובר לתקופות אחרות . ( 5 ) חוקרים קבעו שקריאה עוזרת למלחמה במחלת האלצהיימר . ( 6 ) הקריאה אף משפיעה על המוח במשך כמה ימים . ( 7 ) עם ספר טוב לעולם לא תחוש בדידות . . 1 ציינו את סוגו התחבירי של כל אחד מהמשפטים שבקטע : פשוט , איחוי ( מחובר ) או מורכב . משפט 1 משפט 2 משפט 3 משפט 4 משפט 5 משפט 6 משפט 7

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר