עמוד:267

. 1 ציינו בכל אחד מן המשפטים את הנושא ואת הנשוא . . 2 בחלק מן המשפטים נעשה שימוש באוגד . סמנו את האוגדים . . 3 ציינו מעל כל מילה מסומנת את תפקידה התחבירי . . 4 לאחר קריאת משפטים אלה העיר אחד המומחים שתי הערות : . 1 העברת משקל הגוף מצד לצד בעת עמידה ממושכת אינה מיטיבה עם עמוד השדרה . . 2 גם כאבי צוואר הם תוצאה של עמידה ממושכת על הרגליים . העתיקו מכל אחד ממשפטים אלה נושא , נשוא , אוגד ושלושה לוואים . תרגיל 2 לפניכם משפטים בנושא כוח רצון . קראו אותם וענו על השאלות שאחריהם . . 1 מהו כוח רצון ? . 2 ההגדרה של כוח רצון היא הנעה , כלומר מוטיבציה להשגת מטרה מסוימת . . 3 חוויות כישלון הן מתכון בטוח להורדת המוטיבציה . . 4 בשנים האחרונות הנושא נעשה פופולרי באוניברסיטאות רבות . . 5 לפי המרצים , דרך טובה לשיפור השליטה העצמית תהיה הכרת העצמי , דהיינו הכרת תכונות האופי שלנו . . 6 סילוק מוקדי הפיתוי הכרחי לצורך השגת היעדים שלנו . . 7 מתחים בחיי היום יום אינם תורמים לפיתוח כוח רצון מול אתגרים שונים . . 8 אסטרטגיות שונות להפגת מתחים , כמו פעילות ספורטיבית , הפכו מעוררות כוח רצון . . 1 במשפטים נעשה שימוש בארבעה סוגים שונים של אוגדים . מיינו את האוגדים לפי סוגם וציינו את סוג האוגד בראש כל עמודה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר