עמוד:253

. 2 א . כתבו קטע קצר שיתאר את מצב רוחכם באחד מימות השבוע החולף . שבצו בקטע לפחות שלושה תיאורים כמו : תיאורי זמן ( מתי ?) , תיאורי סיבה ( מדוע ?) , תיאורי אופן ( איך ?) וכדומה . ב . הדגישו את התיאורים בקטע שכתבתם וציינו את סוגם . תרגיל 5 לפניכם משפטים , ובהם מילים מסומנות . ציינו את תפקידה התחבירי של כל מילה מסומנת . . 1 לפי אסופה של מחקרים , לעתים אנשים מבולגנים הם גאונים . . 2 בלגן אינו בהכרח אויב האנושות . . 3 לפי החוקרים , חדר מבולגן אינו מעיד על מחשבה מבולגנת . . 4 חוסר סדר עשוי להעיד על מחשבה מפותחת . . 5 עם התפתחות המחקר הדגישו החוקרים את חשיבותו של חוסר הסדר . . 6 גם במקרה של נטייה טבעית לאנדרלמוסיה כללית תוכלו להצליח בחיים . . 7 בעקבות הממצאים המפתיעים התפרסמו תגובות ביקורתיות לגבי ממצאי המחקר . . 8 כותבי התגובות התבטאו בנחרצות . תרגיל 6 לפניכם עשרה משפטים בנושא פרטיות האדם . קראו אותם וענו על השאלות שאחריהם . . 1 לכל אדם יש זכות לפרטיות . . 2 הפרטיות מאפשרת לאדם שליטה על מידת החשיפה של חייו . . 3 ללא הסכמה מפורשת של האדם איננו חודרים למרחב הפרטי שלו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר