עמוד:140

. 4 הפרופיל של הנאשם [ ת - א - מ , הווה , הפעיל ] לפרופיל של חברים בקבוצת טרור . . 5 כשהוא [ ס - ת - ר , עבר , התפעל ] מאחורי שם בדוי , ביצע הנאשם מעשים קשים . . 6 האם יחידות הסייבר [ ל - ח - מ , הווה , נפעל ] בבריונות שבאינטרנט ? . 7 משטרת ישראל [ ד - ר - ש , הווה , נפעל ] לשתף פעולה עם אתרים עולמיים ללוחמה בטרור אינטרנטי . . 8 אלימות מילולית אינה [ צ - ד - ק , הווה , הופעל ] בכל מקרה , גם אם היא מבטאת רגשות כנים . תרגיל 8 השלימו את המשפטים לפי ההקשר : כתבו פועל מאותו שורש ומאותו בניין של הפועל המודגש . . 1 הזוק מס פּ ר את סיפורה של הקהילה הלטינית . כך גם ריקוד ההורה בזמנו את סיפורה של הישראליות . . 2 בכל ריקוד מג ֻלּ מים יסודות תרבותיים אופייניים . כמו כן , בכל תנועה חדשה גם אישיותו של הרקדן . . 3 ריקוד הזוק ֻ מ תאם לזוגות . כשהומצא , הקצב והתנועות שלו לשניים . . 4 בשיעור זוק מתח לּ קים לזוגות . בבקשה לזוגות ! . 5 בסגנון ריקוד זה ש ׁזר וּ אלמנטים מוכרים . בתנועות הריקוד אלמנטים שיש בריקוד הלמבדה . . 6 ריקוד הזוק הדרום אמריקני הת פּשּׁ ט בכמה ארצות . האם הוא בקרוב לכל העולם ? . 7 בשנים האחרונות הזוק כּ ב שׁ את אוסטרליה . האם בעתיד הוא עוד מקומות ? . 8 הברזילאים ל מּ ד וּ את האמריקנים תנועות זוק ייחודיות . " אותם כדי שיוכלו ללמד אחרים " , הציעו לנו המדריכים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר