עמוד:90

. 3 לפניכם היגדים שונים . ציינו האם כל אחד מהם מוזכר בטקסט , 1 בטקסט 2 או בשני הטקסטים . א . הילדים שלא נכנעו לפיתוי בניסוי המרשמלו הצליחו בבגרותם בתחומי חיים שונים . ב . אכילת סוכר מחזקת את יכולתנו להתמיד בביצוע משימה . ג . למוח האנושי יש יכולת להשתנות ולהתעצב מחדש בכל גיל . ד . המוח ה " חם " , האחראי על התנהגות אימפולסיבית , מתפתח בילדות . המוח ה״קר״ מתפתח בשלב מאוחר יותר בחיים , ואחראי להיבטים רציונליים וקוגניטיביים . . 4 כותב טקסט 1 משלב ציטוטים של מומחים שונים . א . הציגו דוגמה מתאימה . ב . הסבירו מהו תפקידם הרטורי של הציטוטים הללו בטקסט . . 5 לתפקיד ניהולי בחברת סטארט - אפ ( הזנק ) הגיעו שני מתמודדים : האחד כריזמטי , בעל אישיות נמרצת וביקורתית , הנוטה לומר מה שהוא חושב בלי להתבייש , והשני מאופק , סובלני ומחושב . למי מביניהם יש סיכוי גבוה יותר להצליח בעבודה , על פי שני הטקסטים ? נמקו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר