עמוד:42

. 2 מהן השלכותיה של הבעיה על פי כל אחד מהטקסטים ? . 3 בפסקה 6 בטקסט 1 כתוב : " יש הטוענים כי קל מאוד לכבות את כל המכשירים ולהשתיק את הצלילים האלו . לטענתם , אפשר לחיות בשקט ובשלווה אם רק תלחצו על הכפתור הנמצא בצד המכשיר ותעבירו אותו למצב שקט " . א . מהו תפקידו של משפט זה במבנה של מאמר טיעון ? טענה ביסוס טענת נגד הפרכת טענת הנגד ב . מהי תגובת הכותבים למשפט זה ? ג . מהו התפקיד של תגובת הכותבים במבנה של מאמר טיעון ? נמקו . . 4 כותבי הטקסטים משתמשים באמצעים רטוריים שונים , כגון הגזמה , סלנג / לשון דבורה , פעלים בגוף ראשון , פעלים בגוף שני , שימוש בהומור , חזרה , שאלות , שימוש בלשון ציווי ובמבנים מודאליים . א . ציינו שלושה אמצעים רטוריים שונים משני הטקסטים והביאו דוגמות מתאימות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר