עמוד:11

. 5 לפניכם תגובית ( טוקבק ) שהתלוותה לטקסט . קראו אותה וענו על השאלות שאחריה . ככל שאני מתבגר , אני מבין שצרכנות וקניות הן כמו המיתוס של סיזיפוס ; לעולם לא נהיה מאושרים מרכישת מוצר חדש , כי ברגע שרכשנו אותו , מיד אנו מתכננים את הרכישה הבאה . זה רק מאמלל אותנו , ונראה כי לעולם לא נצליח להגיע לרוויה . אכן שופינג ( מסע קניות ) במרכז קניות מקדם את הנאות הגוף , אך דוחק את הנאות הנפש . א . נגד מה יוצא כותב התגובית ? . 1 השאיפה להיות מאושרים . 2 תרבות הצריכה . 3 המיתוס של סיזיפוס . 4 הנאות הגוף והנאות הנפש ב . מהו היחס בין התגובית לבין הטקסט שכתבה עמליה רוזנבלום ? . 1 אין קשר בין שני הקטעים . . 2 בשני הקטעים מוצגות תפיסות שונות באשר לאושר . . 3 בשני הקטעים מוצגות תפיסות דומות באשר לאושר . . 4 הטקסט של עמליה רוזנבלום מציג את הבעיה , ואילו התגובית מציעה את הפתרון . . 6 בחרו את המשמעות המתאימה למילים המסומנות במשפטים שלפניכם : א . " לכאורה , היינו אמורים להיות מיומנים ומדויקים בחיזוי הרגשי הזה " ( פסקה . ( 2 מסוגלים מומחים נכונים ברורים ב . " כדאי לבדוק אם אנחנו מוציאים את הכסף שלנו בצורה הנכונה ביותר , בצורה שמניבה את הסיפוק הרב ביותר ושמגשימה את מטרותינו בחיים " ( פסקה . ( 2 מייצרת נבונה וחכמה מגיבה רווחית

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר