עמוד:130

עמוד 49 מתחו קו מכל פריט לקבוצות המתאימות לו . אם יש פריטים שאינם שיכים לאף קבוצה , סמנו . X בדיקה : האם מצאתם 3 פריטים השיכים לשתי הקבוצות ? בפעילות הזאת התלמידים מתבקשים למתוח קו מכל פריט אל הקבוצות המתאימות לו . יש שלוש חולצות אדומות , והן שייכות לשתי הקבוצות . זוהי דוגמה לשתי קבוצות שיש ביניהן חפיפה – יש איברים המשותפים לשתיהן . עמוד 55 מתחו קו מכל פריט לקבוצות המתאימות לו . אם יש פריטים שאינם שיכים לאף קבוצה , סמנו . X דיון : האם יש פריטים השיכים לשתי הקבוצות ? נמקו . בפעילות הזאת התלמידים מתבקשים למתוח קו מכל פריט אל הקבוצות המתאימות לו . שימו לב שיש שתי חולצות שאינן שייכות לשום קבוצה – הכחולה והסגולה – ויש לסמן אותן ב - . X אין שום פריט השייך לשתי הקבוצות . זוהי דוגמה לשתי קבוצות זרות – קבוצות שאין להן איברים משותפים . עמוד 87 מתחו קו מכל פריט לקבוצות המתאימות לו . אם יש פריטים שאינם שיכים לאף קבוצה , סמנו . X בדיקה : האם מצאתם 3 פריטים השיכים לשתי הקבוצות ? בפעילות הזאת התלמידים מתבקשים למתוח קו מכל פריט אל הקבוצות המתאימות לו . יש שלושה פרצופים מחייכים בצורת עיגול , והם שייכים לשתי הקבוצות . זוהי דוגמה לשתי קבוצות שיש ביניהן חפיפה – יש איברים המשותפים לשתיהן .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר