עמוד:64

כתיבת סיפורים ובעיות דו שלביות כמו בכל הפרקים העוסקים בבעיות מילוליות , גם הפרק הזה מעודד את התלמידים לכתוב סיפורים ובעיות מילוליות בעלי מבנה מתמטי . כשהתלמידים מנסחים בעצמם בעיות מילוליות במתמטיקה , הם מפתחים את היכולת שלהם לפתור בעיות וכן את יכולת ההבעה שלהם בכתב . על סמך סוגי הבעיות שהתלמידים כותבים אפשר לעזור להם לכתוב בעיות מגוונות ומורכבות יותר . כדאי לבקש מהתלמידים לכתוב בעיות גם בחלקים של הפרק שבהם אינם מתבקשים לכך . בל " ש – בעיות לא שגרתיות מטרת העיסוק בבעיות האלה היא חשיבה על דרכי פתרון מגוונות , התמקדות בתהליך הפתרון והרחבת נקודת המבט של התלמידים על נושאים ועל רעיונות מתמטיים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר