עמוד:45

בסעיף ג : בפעילויות 19 – 18 התלמידים נחשפים לנושא החילוק בעזרת פילוג , בדומה לפרק " כפל וחילוק עד . " 200 הם יעסקו בנושא בהרחבה בכיתה ד . שימו לב לדוגמאות בפעילות : 18 בדוגמה הראשונה , אף שבמספר 300 יש מספר אי - זוגי של מאות שלמות , אפשר לפלג אותו כך שייווצרו תרגילי חילוק שאין בתוצאה שלהם שארית : בדוגמה השנייה אפשר לפלג לפי המבנה העשרוני של המספר : 360 יש תלמידים החושבים בטעות שמספרים בעשרות שלמות שספרת העשרות שלהם אי - זוגית , מספרים במאות שלמות שספרת המאות שלהם אי - זוגית או מספרים באלפים שלמים שספרת האלפים שלהם אי - זוגית , אינם מתחלקים ב - . 2 בפעילות 19 התלמידים עוסקים בנושא הזה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר