עמוד:30

בסעיפים ד ו - ה , המוגדרים אתגר , יש לשים לב שהישר אינו מתחיל במספר , 0 ולכן יש לחשב תחילה את המרחק בין נקודת ההתחלה לנקודת הסיום של הקפיצות ורק אחר כך לחלק אותו במספר הקפיצות . הנה הפתרון של הסעיפים האלה : בפעילות 16 עוסקים בקפיצות של , 10 של 100 ושל , 1 , 000 והיא משמשת פעילות הכנה ליחידה הבאה , העוסקת בכפל ובחילוק במספרים האלה . שאלות הדיון עוסקות בקשר שבין תרגילים ומשוואות לקפיצות על הישר . אפשר לבקש מהתלמידים להתאים תרגילי כפל וחילוק גם לסעיפים האחרים בפעילות הזאת . אפשר גם לבקש מהם לחבר בעצמם דוגמאות לתרגיל ומשוואה שאחד הגורמים בהם הוא 100 , 10 או , 1 , 000 ולפתור אותם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר