עמוד:36

ה . מבנה המספרים -20 11 . 1 בנו את אחד מהמספרים האלה בדסקיות על פסים : הראו לחבריכם את המספר שבניתם . האם הם יוכלו לזהות את המספר במהירות ? כיצד ? . 2 כתבו מספרים . התבוננו בציור שבעמוד : 4 . 3 הדביקו פסים עם דסקיות . זכרוּ : כּשׁמיצגים מספּרים בּדסקיוֹת על פּסים ‚ תמיד מתחילים בּקצה הפּס ולֹא משׁאירים רוחים ! דף הפסים הוא דף מחיק . בהמשך יוכלו התלמידים לצייר עליו במצבעים ( טושים ) מחיקים במקום להניח דסקיות . האם אפשר לדעת כמה כריכים יש בלי למנות אחד - אחד ? כמה תותים ? כמה בלונים ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר