עמוד:131

שאלות לדוגמה : בכמה מטרים הר קוֹשצ ' וּשקוֹ נמוך מהר אלב ּ רוּס ? מה גובהו של הר חרמון אם הוא נמוך מהר האוורסט ב - 6 , 000 מטרים ? מה ההפרש בין הגבהים של ההרים מ ֵ קינלי ואקוֹנקגוה ? עמוד 190 בּלּ ײַ שׁ - בּעיוֹת לֹא שׁגרתיּוֹת בּלּ ײַ שׁ - בּעיוֹת לֹא שׁגרתיּוֹת הנה האוטובוס הארך של קו . 517 א . כמה מקומות ישיבה יש באוטובוס הארך ? נסו לענות בלי למנות אחד אחד . ב . האוטובוס עוצר בכל תחנה , וכל האנשים שמחכים עולים , ולפעמים אנשים גם יורדים . בהתחלה האוטובוס היה ריק . הוא עבר בתחנות לפי הסדר ואסף את כל האנשים . כאשר האוטובוס יצא מתחנה 5 כל המקומות היו תפוסים . האם בחלק מהתחנות ירדו אנשים מהאוטובוס ? אם כן , כמה ? סעיף א : המטרה היא לא למנות את המושבים אחד - אחד אלא לכתוב תרגילים מתאימים . ראשית , מכיוון שהאוטובוס הארוך מורכב משני אוטובוסים בעלי אותם מושבים המחוברים זה לזה , אפשר להתמקד רק באחד מהם :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר