עמוד:49

פעילות ) עמוד 71 ( שימו לב לקשר בין הסעיפים ; במעבר מסעיף לסעיף גורם אחד גדל פי 2 והגורם האחר קטן פי . 2 התוצאה אינה משתנה . מוֹשׁית הבּלּשׁית ) עמוד 71 ( ) ראו בסוף המדריך , עמודים 158 - 151 ( עמודים -75 72 גם את פעילות 20 אפשר לפתור על סמך הקשר שבין התרגילים בכל סעיף , אולם התלמידים יכולים לפתור אותה גם בדרכים אחרות וכך אפשר לנסות ולעודד אותם לראות את הקשרים האלה . דוגמה : בסעיף ו , לאחר שפותרים את השלבים הראשונים כך : אפשר לפתור את המשוואה 60 : __ = 4 גם על ידי הקשר שבין חלוקה ל - 3 ואחר כך ל - 5 לבין חלוקה ל - . ) 3 × 5 ( 15 בפעילויות 25 - 21 התלמידים משתמשים בידע שרכשו בפרק כדי לפתור תרגילים שיש בהם כמה פעולות וגם כדי לענות על שאלות . יוֹצא מן הכּלל ) עמוד 73 ( ) ראו בסוף המדריך , עמודים 164 - 159 ( מוֹשׁית הבּלּשׁית ) עמוד 75 ( ) ראו בסוף המדריך , עמודים 158 - 151 ( עמודים -78 76 הפעילויות מסכמות את החומר הנלמד בפרק ומיועדות לבדיקה עצמית .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר