עמוד:26

הצעה : 1 הצעה : 2 הצעה : 3 עמודים -30 29 בחלק הזה חוזרים על החומר שנלמד בפרק , והוא משמש לבדיקה עצמית של התלמידים . בפעילות 1 לבעיה א יש מבנה כפלי ולבעיה ב יש מבנה חיבורי . חשוב שכל תלמיד ינתח כל בעיה בעצמו , יבחר תבנית מתאימה שאפשר להיעזר בה למציאת הפתרון וידע לזהות את המרכיבים השונים של כל בעיה . בפעילות 2 התלמידים מתבקשים לבחור מספרים מתאימים לפתרון הבעיה . סעיף א עוסק במנות פיצה ובמגשי פיצה . על התלמידים לקבוע מה האפשרויות השונות למכפלה כשאחד הגורמים הוא . 8 סעיף ב עוסק בתלמידים ובקבוצות שוות גודל , ויש לבחור את האפשרויות השונות לאחד הגורמים כשהמכפלה היא . 48 בפעילות 3 עוסקים בכתיבת בעיה מילולית לתרגיל הנתון . בעיה אחת במבנה החיבורי לתרגיל חיסור נתון , ובעיה אחת במבנה הכפלי לתרגיל חילוק נתון .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר