עמוד:8

הקפדה על ייצוג ויזואלי בעל ערך ומותאם – בספר ניתנה תשומת לב לגודל האותיות , לסוגי הגופנים , לחילופי הגופנים ( בכותרות , בהבחנה בין טקסט לפעילות וכדומה ) , למרווחים בין שורות ובין פסקות . התמונות בספר מופיעות הן כאמצעי המחשה והן כטקסטים חזותיים שהתלמידים מוזמנים " לקרוא " , לפרש , לתת עליהם את הדעת , להכיר . העימוד בספר נותן מענה לשני מצבי שימוש : קריאה בספר המודפס וקריאה והקרנה של הספר בגרסתו הדיגיטלית תוך התחשבות בממשק הדיגיטלי . התמונות בספר נבחרו בקפידה מתוך גישה הרואה במוצר המכוון ל תלמידים גם אמצעי לחינוך אסתטי , ומביאה בחשבון את תלמידי כיתה ו בעידן הנוכחי כקבוצה החשופה להיצף ויזואלי .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר