עמוד:85

בפעילות 3 משחקים במשחק בזוגות או בקבוצות קטנות . בפעילות זו לא כותבים דבר בחוברת אך מומלץ מאוד לא לדלג עליה . לפני המשחק יש לדון בדוגמה : מה המספר המתאים למשטחים של הילדה ? ( 312 ) מה המספר המתאים למשטחים של הילד ? ( 240 ) איזה מספר גדול יותר ? ( המספר של הילדה . היא תקבל נקודה . ) אם משחקים בזוגות , אפשר לבקש מהתלמידים לתעד את המשחק במחברת – בכל תור כותבים את שני המספרים שיצאו לשני המשתתפים ומוסיפים סימן מתאים . למשל , במקרה שבדוגמה אפשר לכתוב : . 240 > 312 בסוף המשחק אפשר לשאול : מה המספר הקטן ביותר שאפשר לקבל משישה כרטיסי משטחים ? ( המספר 6 ) מה המספר הגדול ביותר ? ( המספר 600 ) מצאו מספרים נוספים שאפשר לקבל משישה כרטיסי משטחים . בפעילות 4 מופיעים ציורים של משטחים וצריך להשלים את המספר המתאים ואת התרגיל המתאים . הכוונה לתרגיל המתאים לייצוג העשרוני כפי שמופיע בדוגמה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר