עמוד:35

בפעילות 14 אפשר להשתמש באסטרטגיות שונות כדי להשוות בין התרגילים בלי לחשב את התוצאות שלהם , ומומלץ לדון עם התלמידים בדרכי הפתרון שלהם . לדוגמה , בסעיפים א ו - ב : אם יש שני תרגילי כפל שבהם גורם אחד זהה וגורם אחד שונה – התוצאה תהיה גדולה ( או קטנה ) יותר בתרגיל שבו הגורם השונה גדול ( או קטן ) יותר . יש לשים לב לכך שכלל זה אינו נכון במקרה שבו אחד הגורמים הוא , 0 כמו בסעיף ו . בפעילות 16 יש תשובות מתאימות רבות . אם רוצים למצוא אותן באופן שיטתי , אפשר לערוך טבלה כזו : כתבו בטבלה עוד אפשרויות לחלקת 30 פרות . הצגת הטבלה אינה הכרחית , והיא תלויה ברמת התלמידים ובתשובותיהם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר