עמוד:249

מידעון : להיות בריאים בחיי היומיום כדאי לתכנן את סדר היום כך שנשלב בו פעילות גופנית בדרכים רבות ומגוונות , למשל : לעלות ברגל מדרגות ) לפחות 2-3 קומות , ) ללכת ברגל ולא לנסוע במכונית ) אם זה אפשרי , ) לא לשבת שעות ארוכות מול הטלוויזיה או מול המחשב . אם נאמץ לנו התנהגות כזו בגיל צעיר ונתמיד בה , נשפר את הכושר הגופני שלנו , נרגיש טוב יותר וגם נעזור לגוף להימנע מבעיות בריאות בגיל מבוגר יותר . עם זאת , חשוב להקפיד גם על מנוחה , ולהתאים את המנוחה לסוג הפעילות שביצעתי . אל הרשת היכנסו לאתר אופק במדע וטכנולוגיה . . 1 בחרו בכיתה ד . . 2 בחרו בנושא : גוף האדם ובריאותו . . 3 היכנסו לפעילות : שומרים על כושר . א . ב דְ ק וּ את העמדות ואת ההרגלים שלכם בנוגע לפעילות גופנית . ב . הכינו כרזה או מצגת שתדגיש את יתרונות הפעילות הגופנית . עצם הלמידה עוסק בחשיבות הפעילות הגופנית . התלמידים מאותגרים על ידי כמה פעילויות : א . הם יוצרים קומיקס באמצעות תוכנה מיוחדת ברשת , שגיבוריו הם שלושה ילדים , שלכל אחד מהם יש יחס אחר לפעילות גופנית . ב . התלמידים עונים על שאלונים שבודקים את דעותיהם בנוגע לפעילות גופנית לעומת התנהגותם בפועל . המשוב האישי שהם מקבלים מסייע להם לפתח מודעות עצמית . ג . התלמידים מתבקשים להציע תכנית לשינוי הרגלים . ד . הם מתבקשים ליצור מודעת פרסומת ליתרונות הפעילות הגופנית בעקבות איסוף מידע ברשת האינטרנט . הם מציגים את תוצריהם בעזרת כלי מתוקשב .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר