עמוד:246

משימת סיכום . 1 הסבירו : למה מתכוונים כשאומרים יציבה נכונה ? . 2 ב דְ ק וּ את היציבה שלכם בזמן שאתם עומדים ובזמן שאתם יושבים מול מחשב ) תוכלו לצלם . ) רִ שמו את תוצאות הבדיקה . כתב וּ מה אתם צריכים לשפר . . 3 הכינו כרזה או מצגת בנושא : יציבה נכונה חשובה לבריאות . בתכנון הכרזה שימו לב לנקודות הבאות : למי מיועדת הכרזה / המצגת ? מהי מטרת הכרזה / המצגת ? איזה מידע יופיע בכרזה / במצגת ? כיצד תעצבו את הכרזה / המצגת ? כיצד תפיצו את הכרזה / המצגת ? מה יהיה גודל האותיות בכרזה / במצגת ? . 4 הציגו את הכרזה / המצגת בפני חברי הכיתה . בהצגה שימו לב לנקודות הבאות : מי מציג / ה ? באיזו דרך תבחרו להציג ? שיתוף של הצוות בתכנון והצגת הכרזה / המצגת , עמידה בלוח הזמנים . בפעילות הסיכום התלמידים יעצבו כרזה בנושא יציבה נכונה . הדגש בפעילות הוא על אופן ייצוג ידע באמצעות כרזה , על מאפייניה של הכרזה ונקודות החוזק שלה . נוסף על כך מודגשות מיומנויות לעבודה שיתופית והצגת העבודה במליאה . הנחיות להוראה מפורשת של תכנון כרזה אפשר למצוא בתת המדור מיומנויות חשיבה מסדר גבוה שבמדור מיומנויות ותהליכי חשיבה שבאתר מטר . . 5 לרהיטים רבים כמו שולחן כתיבה , כיסא , שולחן למחשב וכדומה , יש השפעה על היציבה שלנו . נניח שאתם צריכים להזמין כיסאות ושולחנות לבית הספר : א . על אילו דרישות מהמוצר הייתם מקפידים בעת בחירת הרהיטים האלה ? ב . תב וּ את המידות הנדרשות למוצרים שולחן כתיבה , כיסא , שולחן מחשב . ג . חפשו ברשת האינטרנט כיסאות שמתאימים לדרישות מהמוצרים שלכם . ד . תארו מה מצאתם . ה . כיצד מותאמים רהיטים אלה לתלמידים שונים ?

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר