עמוד:227

. 2 עומדים על קצות האצבעות בצע וּ את הפעילות בזוגות על פי ההנחיות הבאות : אם אתם לובשים מכנסיים ארוכים , הפשילו אותם עד הברך . לחצ וּ קצת אצל החבר ) ה ( על השריר שנמצא מאחור , מתחת לצד האחורי של הברך . תארו מה אתם חשים . בקשו מהחבר ) ה ( לעמוד על קצות האצבעות , ולחצו שוב על השריר . תארו מה אתם חשים . התחלפו בתפקידים . האם היה הבדל בין שני התאורים לפני העמידה על קצות אצבעות ולאחריה ? שׁ ער וּ : מה גרם להבדל ? . 3 עושים פרצופים התבוננו במראה . חייכו ! ראו כיצד קצות הפה נעים לצדדים . פתח וּ את הפה גדול–גדול ! כוצ וּ את הפה לתנועת נשיקה . באילו הבעות פנים אתם מבחינים ? שׁ ער וּ : כיצד נוצרו הבעות הפנים ? . 4 מעפעפים בעיניים עצמ וּ עיניים חזק–חזק ! עפעפ וּ בעיניכם ובקשו מחבר ) ה ( לכיתה לעפעף בעיניו . האם הייתה תנועה בזמן העפעוף ? תארו מה נע . שׁ ער וּ : כיצד זה קרה ? . 5 מכופפים אצבעות התבוננו באצבע שלכם , ישרו אותה וכופפו אותה . מי מזיז את האצבע ? שׁ ער וּ : כיצד זה קרה ?

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר