עמוד:211

מארגני ההוראה–למידה בעמוד זה נועדו להביא את הלומדים למודעות אודות ביצועי ההבנה הנדרשים מהם בעקבות הלמידה של הפרק , למושגים שילמדו ולמיומנויות שיפעילו . בעקבות הלמידה - נדע ... לתאר את מבנה העור ואת תפק וּ דיו . לתאר גורמים שעלולים לפגוע בבריאות העור . להסביר כיצד אפשר לשמור על בריאות העור . מושגים שנלמד מבנה העור : תאים של עור , בלוטות זיעה , תאי חישה , כלי דם . תפק וּדֵ י העור : לקלוט מידע , לקרר את הגוף , להגן . פגיעה בעור : נזקי שמש , פציעה , כוויה . בריאות : שמירה על ניקיון , מניעת פציעות , טיפול בפציעה . מיומנויות שנפעיל להפיק מידע מקטעי מידע , איורים ותרשימים . לערוך ניסויים ותצפיות ולהסיק מסקנות . לנסח כללים ולהסביר אותם . להשתמש בכלים מתוקשבים .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר